Var kommer mensen ifrån? Hur kan det kännas att ha mens? Hur berättar en för en förälder att mensen kommit? I den här boken får du svar på alla dina frågor om mens och mensskydd.
Mensmegafonens bok om mens skrevs 2018 och har nu bearbetats till en lättläst och distraktionsfri version. Mensmegafonens lättlästa bok om mens är ännu mer tillgänglig för barn som vill lära sig mer om mens. Den kan läsas på egen hand eller tillsammans med en vuxen.
På www.mensmegafonen.se finns massor av mer information om mens och tips på hur en kan prata om mens med andra.
Mensmegafonens lättlästa bok om mens
129.00
6-9
Spiral
Bok
47
2022-03-01 00:00:00
Elin Lönn, Josefin Persdotter, Rebecka Hallencreutz & Sanna Vanno
Var kommer mensen ifrån? Hur kan det kännas att ha mens? Hur berättar en för en förälder att mensen kommit? I den här boken får du svar på alla dina frågor om mens och mensskydd.
Mensmegafonens bok om mens skrevs 2018 och har nu bearbetats till en lättläst och distraktionsfri version. Mensmegafonens lättlästa bok om mens är ännu mer tillgänglig för barn som vill lära sig mer om mens. Den kan läsas på egen hand eller tillsammans med en vuxen.
På www.mensmegafonen.se finns massor av mer information om mens och tips på hur en kan prata om mens med andra.
BokinfoStatusCode21