Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare.
I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
Hansen/Hjärnstark (lättläst)
349.00
Kartonnage
Bok
154
2020-05-15 00:00:00
Anders Hansen
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare...
BokinfoStatusCode21