Boken Service på riktigt är en ledarskaps och medarbetarbok. Den handlar om service men service på riktigt och varför vi inte ger bättre service när vi får så otroligt mycket positivt tillbaka. Den ifrågasätter varför det finns så dåligt ledarskap när det finns så många bra människor. Boken talar om att våga göra annorlunda saker som ger ett annorlunda resultat, om hur viktigt det är att förstå och satsa på sin personal och skapa rätt kulturer i företagen. En del humor och härliga berättelser ingår, glöm inte av humorn! Bo Brännerud som har skrivit boken har arbetat som reseldare, platschef, stationschef, hotellchef, hotelldirektör, chef i ett flygbolag, chef i byggbolag, nöjeschef, ombordservicechef, VD, projektledare i reklambyrå. Nu arbetar han i det egna bolaget www.iden.nu och hjälper företag med att förbättra sin service och sitt ledarskap. Han bygger värdegrunder och coachar människor. Han är en efterfrågad föreläsare som pratar om ledarskap, bygga lag och givetvis service. Du kan kontakta honom på kontakt@iden.nu Han har även spelat in en skiva och fler kommer. En månsidig person som haft ett fantastiskt yrkesliv och en enorm erfarenhet som ledare i olika företag. Men, framför allt en person som har haft kul under sina uppdrag, tillsammans med sina medarbetare.
Service på riktigt
279.00
Häftad
Bok
160
2014-12-19 00:00:00
Bo Brännerud
Boken Service på riktigt är en ledarskaps och medarbetarbok. Den handlar om service men service på riktigt och varför vi inte ger bättre service när vi får så otroligt mycket positivt tillbaka. Den ifrågasätter varför det finns så dåligt ledarskap när det finns så många bra människor. Boken talar om att våga göra annorlunda saker som ger ett annorlunda resultat, om hur viktigt det är att förstå och satsa på sin personal och skapa rätt kulturer i företagen. En del humor och härliga berättelser ingår, glöm inte av humorn! Bo Brännerud som har skrivit boken har arbetat som reseldare, platschef, stationschef, hotellchef, hotelldirektör, chef i ett flygbolag, chef i byggbolag, nöjeschef, ombordservicechef, VD, projektledare i reklambyrå. Nu arbetar han i det egna bolaget www.iden.nu och hjälper företag med att förbättra sin service och sitt ledarskap. Han bygger värdegrunder och coachar människor. Han är en efterfrågad föreläsare som pratar om ledarskap, bygga lag och givetvis service. Du kan kontakta honom på kontakt@iden.nu Han har även spelat in en skiva och fler kommer. En månsidig person som haft ett fantastiskt yrkesliv och en enorm erfarenhet som ledare i olika företag. Men, framför allt en person som har haft kul under sina uppdrag, tillsammans med sina medarbetare.


BokinfoStatusCode21