Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?
Näckrosdammen (lättläst)
299.00
Kartonnage
2
Bok
144
2021-06-17 00:00:00
Annika Thor
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket...
BokinfoStatusCode21