Den här boken är fylld med fascinerande fakta om livet under vattenytan. Hur djupt är egentligen havet? Och vilka är de mest spektakulära fynden som har gjorts på havets botten?
Följ med ner i en värld av upptäckter och lär dig mer om några av havens mest imponerande hemligheter. En faktarik och engagerande bok som väcker nyfikenhet på vår blå planet.
Det här är en lättläst bok på engelska utgiven av förlaget Easy Peasy. På förlagets hemsida finns det kostnadsfritt bonusmaterial att ladda ned till boken.
Böckerna har en läsnivå (reading age) som passar yngre eller ovana läsare, men ett innehåll (interest age) som engagerar även något äldre barn. Det gör dem till exempel också användbara i grupper med varierande språknivå.
Underwater Facts
149.00
9-12
Häftad
Bok
32
2026-06-01 00:00:00
Rod Barkman
Den här boken är fylld med fascinerande fakta om livet under vattenytan. Hur djupt är egentligen havet? Och vilka är de mest spektakulära fynden som har gjorts på havets botten? Det här är en lättläst bok på engelska utgiven av förlaget Easy Peasy. På förlagets hemsida finns det kostnadsfritt bonusmaterial att ladda ned till boken.
BokinfoStatusCode21